top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverToverhoed

''Ik hou van openheid van zaken en ga er ook niet om liegen''

Ondanks dat Antwerpen een mooie stad is .. krijg ik steeds meer het gevoel dat Belgie op zich mijn dood gaat worden, het heeft niets te maken met de jongens van zuid want ze zijn geweldig en ik krijg bij hun ook een veilig gevoel.. ik blijf erbij je kan zeggen over ze wat je wil .. maar het zijn geweldige mensen uit 2660 Hoboken en Kiel. Belgie heeft mij inmiddels meer geld gekost dan dat ik er op verdien en ik hoef zozeer niet in Belgie winst te maken, maar een prettig leven opbouwen had ik wel fijn gevonden, waarbij mijn voorkeur lag in Sint-Niklaas(BE) maar dat toch wel apart volk blijft en dan heb ik het niet over de mix belgen maar over de ''rasechte aardappel vretende belg.'' Ik kwam binnen in Belgie met een contract voor onbepaalde tijd van ''De Decker van Riet'' en 1 loonstrook wat voor Belgie voldoende moest zijn om de vreemdelingen kaart uit te geven. Echter hoewel ik hier recht op heb, zijn er bij het gemeente huis in Sint-Niklaas veel fouten gemaakt zo moest ik '' verplicht '' een intergratie cursus Nederlands A1 gaan volgen en vond ''Tim'' het nog steeds niet nodig om een kaart uit te geven hoewel ik er wel recht op had incombinatie met mijn '' contract voor onbepaalde tijd'' en '' een loonstrook'' Kort daarna had ik helaas het '' Bus incident'' en dus zei '' tim '' AH zie je nu wel het is maar goed dat ik hem niet uitgegeven heb, merendeel van Sint-Niklaas leeft van een uitkering en ik had zo weer een job onder interim basis wat volgens ''Tim'' Niet voldeed van ''Vreemdelingen zaken'' De Decker van Riet probeerde mij ''Boetes'' in de schoenen te schuiven die helemaal niet van mij waren. Dan het tattoo incident nog, dat presentator '' Tim Hoffman'' van ''BNN-VARA'' heeft aangepakt en er voor gezorgd heeft dat het vanaf '' 02/07/2019 '' in ''Bussem'' GRATIS wordt weg gelazerd ( gaat 7 of 8 sessie's duren ),

Tim hofman vooraan, Calvin ( Ik) Daarachter bij Brainboost Masterclass Presenteren

Onder de video waren er reactie's dat ik bleef lachen en op dat moment zelf vond ik het leuk dat ''Tim Hoffman '' van #Boos er was, dat ze voor mij deze tatoeëerder onder de loep gingen leggen, met als resultaat dat hun het weer op gaan laten knappen door '' Nationaal Huidcentrum Bussum '' wat volledig gesponsord is door het ''Nationaal Huidcentrum'' zelf. En ik krijg die reactie's vaker dat ik '' Altijd lach'' of ''Altijd vrolijk'' ben en dat is iets positiefs want je moet ook ''Het positieve'' zoveel mogelijk uit het leven proberen te halen anders red je het al helemaal niet, maar '' het lachen '' voor mij is meer een manier om '' mijn pijn '' voor de buiten wereld te verbergen en ik ga er ook niet om liegen, de redenen dat ik een '' baan '' of zoals ze het in Belgie zeggen '' Job '' genomen heb is niet dat ik bij mijzelf denk '' laat ik maar grens arbeider worden '' maar juist omdat ik Nederland mis. En toen ik voor mijn ''Soulmate'' inmiddels is hij verre van mijn '' Soulmate '' na 5 jaar op en neer voor die jongen te zijn gereden ieder weekend naar Belgie verhuisde, ik dacht toen '' Ik ga mijn geluk '' achterna, uiteindelijk '' Shit happends'' en mensen groeien uit elkaar en soms .. kan dat snel gaan .. Ik werk nu momenteel gemiddeld '' 50 a 60 uur '' per week, waarvan 30 als buschauffeur en 20 a 30 uur per week als '' vrijwillig congierge '' voor een minder stabiele groep, die van Belgie een kans gekregen hebben om te studeren en oprecht ik vind het leuk om te doen. En toch blijf ik in ''Belgie'' klappen van de zweep krijgen, straks als ik deze blog gedeeld heb dan zegt 10 van de 100 lezers zoiets vergelijkwaardigs als '' dan flikker je toch weer terug op naar Nederland'' en soms zou ik niets liever willen dan terug gaan naar Nederland .. Maar het gaat niet door prive omstandigheden en toedoen van andere mensen waar ik niet teveel over kwijt wil heb ik '' een dikke vette rekening gekregen '' die ik iedere dag beetje bij beetje ''Probeer'' af te betalen en als ik weer in Nederland zou willen wonen dan heb ik zoiezo een kleine '' 1500 euro '' op voorhand alleen al nodig om de 1e maand huur en 2 maanden borg te moeten betalen, alsook moet ik die '' dikke vette rekening'' van Belgie volledig betaald hebben anders mag ik sterker nog .. niet eens terug verhuizen naar Nederland.. want anders gaan ze het in 1 keer willen incasseren en dat gaat niet dus komt er een incasso bureau dat Europees mag handelen en met alle rente's, intrest kosten en alles .. geloof me dan gaat dat nog heel lang duren.. Dan heb ik ook nog vrienden die het al wel wisten van mijn wens en die het dan grappig vinden om via ''PayPal'' € 0,01 te doneren.. heel grappig jongens! maar '' Wie het kleine niet eert is het grote niet waard'' toch? ''Ik hou van openheid van zaken en ga er ook niet om liegen'' maar als ik lach wil niet altijd zeggen dat ik blij ben en sommige mensen die dicht bij mij staan die weten het wel als ze iets vragen wat voor mij voelt als '' een open wond'' dan kan ik redelijk kort af reageren en sommige mensen .. '' vinden het gewoon leuk om hun duimen in die wond te blijven steken net zolang er een infectie komt'' Hoewel ik normaal gesproken best wel '' kritisch'' ben over de meeste zaken, wil ik jullie laten weten dat dit echt niet '' Negatief '' bedoeld is of bedoeld is om '' Kritiek'' te hebben op Belgie, want ik blijf erbij '' 2660'' is geweldig, nogmaals ik wou gewoon voor een keer al mijn gevoelens echt van mij afschrijven, zonder op te hoeven letten over wat ik typ, hoe ik iets breng maar gewoon mijn diepste gedachte op papier zetten.. En terug naar Nederland gaan .. hoewel het er financieel nu niet in zit, komt er ooit een dag dat er een huisje leeg staat en aan het wachten is op mij en mijn hond om bewoond te worden ( en met de kat van die ene '' Soulmate'' die bij mij achter gebleven is). Slaap lekker allemaal! groetjes uit Belgie! Toverhoed,

260 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page